11 maj, 2011

Small Press Expo / SPX11 Söndagen

Nu så.. På söndagen gick jag lite wild & crazy och bytte objektiv vilket kan förklara varför bilderna ser lite annorlunda ut. Jag tror att jag tog fler bilder också eftersom det inte var lika hektiskt.


Erik och Rickard smygläser lite Lovecraft.


Mässans snyggaste försäljare <3
Kommersen och zombieritandet är i full gång!

En man med tveksam smak köper DETET och JAGET, Kioskvältarens värsta rival-fanzine! Nej jag skojar bara, de är faktiskt riktigt bra! När jag själv fått för mycket hjärndöd action så brukar jag slå mig ner i läderfåtöljen med en whiskey och JAGET för att få en intellektuell stund med mig själv och seriernas värld.

Alla vill köpa serier!

Några av Comic Royales tappra säljare!

Eriks Anstalt genererar intresse!

David och jag.

Kioskvältare #2 och #1, sida vid sida!

Tom vann ett hedersomnämnande från Seriefrämjandet för sitt fanzine Hela Armen!

Stef fick ta emot Seriefrämjandets pris för framstående insatser i serievärlden, som representant för den gratis nätserietidningen Babian.se!

En av SPX11s största händelser! Antologin 7:e Oktober vann folkets fanzinepris! Calle tog emot priset och tackade alla som jobbat med antologin!

Folkets mästarantologi.
Follow Efraims Tecknarblogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar