17 maj, 2011

Skisspaus 062 - jag åker tåg


Jag åker inte tåg just nu men jag gjorde det här självporträttet när jag åkte tåg för ett tag sedan, eller ja jag bara ritade någon ur huvudet men så blev det typ jag så jag kan lika gärna kalla det självporträtt, om än ofrivilligt.

Jag håller på och fixar med min nya blogg, hade tänkt att den skulle bli mycket bättre. Sen är det mycket tekniska saker jag inte gjort innan, som att föra över alla gamla inlägg. Skulle allt här haverera inom den närmsta framtiden så finns nu en ledtråd till varför i alla fall!
Follow Efraims Tecknarblogg

1 kommentar:

  1. sv: Jo det var riktigt roligt! Mycket "nördigt" grafiker-snack, hehe. De hade varit med på den gamla goda tiden och berättade om hur det tog flera timmar att skicka en logga över ett uppringt modem, hehe.
    Precis, man får va lite framfusig :) Jag hade ju träffat en av dem tidigare, så då kändes det inte lika konstigt. Men SJUKT nervös var jag när jag ringde.

    Spännande med en ny blogg! Har du skaffat egen domän eller bara bytt plattform? Ska bli roligt att se i varje fall! :)

    SvaraRadera