27 september, 2010

Tillbaks från de döda (bloggarna)

Jag är tillbaks! Det är väl rätt klassiskt att man låter en blogg falla i dvala för att sedan kickstarta den igen vid ett väl valt tillfälle. 

Det har varit en hektisk och arbetssam sommar med både flytt och heltidsarbete. Det organiserade ritandet hamnade lite i skymundan från mig och även bloggen blev lidande. Nu sitter jag i serietecknarnas datorsal här i Gävle, åter igen som gäst och inte elev. Tur att HiG är långsamma med att radera gamla datakonton!

Jag har en del material som jag tänkte lägga upp här på bloggen och först ut blir mitt färskaste verk; en riddare som ingår i ett speciellt musikprojekt jag har blivit professionellt involverad i.

Blyerts och tusch för hand, cellshading i Photoshop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar