02 juli, 2011

efraimramsen.com - NY BLOGG + PORTFOLIO

Det här är det sista inlägget på den här bloggen. Efter 150 inlägg är det nu dags att gå vidare till något eget, något nytt, något så mycket bättre! Mina damer och herrar, nya och gamla läsare; låt mig presentera:

http://efraimramsen.com/

På min nya site har jag samlat allt det som jag har saknat på den gamla bloggen.
  • Mer flexibel sida och blogg med Wordpress som plattform
  • Den egna domänen efraimramsen.com
  • Stort och snyggt galleri med olika avdelningar
  • Svenska och engelska i alla menyer och inlägg
  • Egen webshop med kortbetalning för prints etc.
  • Sida på Facebook för websiten (gå in och Gilla här)
Så gå in och titta runt, lämna gärna en kommentar om vad du tycker! Se till att följa den nya bloggen! Använder du Bloglovin' så klicka bara på bilden i menyn eller lägg till adressen som ny blogg på ditt konto.

Välkommen!



Follow Efraims Tecknarblogg

1 kommentar:

  1. Men vad kul!! Vänta på mig, jag följer med i flytten. ;)

    SvaraRadera